    From: Marcin Lubojański <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: faktura za wygraną w konkursie
    Date: Thu, 3 Jul 2003 19:01:15 +0200

    Witam
    Wygrałem w konkursie drukarkę. Przyszła razem z fakturą na której jest
    napisane "Wartość 339zł, zapłacono 0zł, pozostało 339zł".
    Nie znam się na tym, ale wydaje mi się to conajmniej dziwne. Dlaczego
    mam podpisać że mam zapłacić 339zł??
    Oni się tłumaczą że na pewno nie będą ode mnie żądać tych pieniedzy a
    poza tym tam też jest napisane "wygrana w konkursie" i że przeprowadzali
    już kilkanaście konkursów i nikt nie robił problemów.
    Czy jest jakiś sposób zaksięgowania tego poprawnie ale tak żebym nie
    musiał podpisywać że mam cokolwiek zapłacić??

    Pozdrawiam
    Admin www.tramping.slask.prv.pl
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży".