  • 1. Data: 2008-01-06 15:00:38
    Temat: fakutra VAT i brak biletu
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Witam,

    Jednoosobowa DG, podróż służbowa pociągiem PKP. Jest faktura, ale bilet
    gdzieś przepadł. Można odliczyć VAT i wliczyć w KUP na podstawie samej
    faktury? Wystawić DW zamiast tego zgubionego biletu? A może wystarczy
    sam DW na delegację, który i tak wystawiono żeby wliczyć diety w KUP?

    Drugie pytanie. Czasem na fakturze PKP jest PKWiU 60.10.1, a czasem
    60.10.11. Stawka 7% obowiązuje wg. ustawy tylko na 60.10.1. Czy z tych
    faktur 60.10.11 też można odliczyć?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 2. Data: 2008-01-06 15:06:53
    Temat: Re: fakutra VAT i brak biletu
    Od: Michał <n...@p...onet.pl>

    Piotr Kubiak wrote:

> [...]
    > faktury? Wystawić DW zamiast tego zgubionego biletu? A może wystarczy
    > sam DW na delegację, który i tak wystawiono żeby wliczyć diety w KUP?
    Kiedyś pytałem o tą kwestię w US,pewna Pani(urzędniczka) powiedziała,że
    jeżeli jest to jednorazowy przypadek i nie ma biletu(zapodział się), może
    być sam DW i krótkie wyjaśnienie,że bilet został zagubiony,ale jak
    powszechnie wiadomo, wszystko zależy w razie czego od człowieka w urzędzie.

    <M>

  • 3. Data: 2008-01-07 04:52:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 6 Jan 2008, Piotr Kubiak wrote:

    > Witam,
    >
    > Jednoosobowa DG, podróż służbowa pociągiem PKP. Jest faktura, ale bilet
    > gdzieś przepadł. Można odliczyć VAT i wliczyć w KUP na podstawie samej
    > faktury?

    A dlaczego by nie?

    > Wystawić DW zamiast tego zgubionego biletu? A może wystarczy sam DW
    > na delegację, który i tak wystawiono żeby wliczyć diety w KUP?

    Ja bym albo f-rę opisał, albo dołączył do rozliczenia delegacji.

    > Drugie pytanie. Czasem na fakturze PKP jest PKWiU 60.10.1, a czasem 60.10.11.
    > Stawka 7% obowiązuje wg. ustawy tylko na 60.10.1.

    "ex" czy nie "ex"?

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2008-01-07 14:00:11
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości
    > Drugie pytanie. Czasem na fakturze PKP jest PKWiU 60.10.1, a czasem
    > 60.10.11. Stawka 7% obowiązuje wg. ustawy tylko na 60.10.1. Czy z tych
    > faktur 60.10.11 też można odliczyć?

    60.10.11 zawiera się w 60.10.1 (wszystko co ma kod 11 nalezy do 1)

    JS

  • 5. Data: 2008-01-07 19:05:02
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > "ex" czy nie "ex"?

    Nie "ex". Wyjaśnienie znalazłem pod tabelką w załączniku - okazuje się
    że czasem posłowie jednak zrobią coś użytecznego :) Dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak