  • 21. Data: 2005-06-03 17:31:59
    Temat: Re: firmanctwo ?
    Od: "nocnyMarek" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Mi się owo "oczywiście" nie podoba !
    > Przecież wyraźnie pisze że "papiery" bedzie podpisywał ojciec.
    > Jeśli jeszcze przelewy wte i wewte będą z konta DG ojca... to
    > w którym miejscu miałoby być coś nie tak ?

    Czy w takim przypadku Bartek będzie osobą współpracujacą?
    Czy współpracujacy student podpada pod ZUS?
    I czy w ogóle musi mieć status osoby współpracującej,
    czy może po prostu pomagać ojcu w interesie?

  • 22. Data: 2005-06-08 21:39:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Jun 2005, nocnyMarek wrote:

    >+ I czy w ogóle musi mieć status osoby współpracującej,
    >+ czy może po prostu pomagać ojcu w interesie?

    Hm... "pomagać tak sobie"... to nie wiem, coś za dobrze by było.
    Wszyscy wszystkim by "pomagali", nikt by nie pracował :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)