    From: mk <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: fra sprzedaży ze stycznia
    Date: Fri, 21 Nov 2008 21:40:03 +0100

    Witam

    Robiłem porządki w papierach i znalazłem 2 faktury sprzedaży z takim
    samym numerem wystawione przezemnie. Data taka sama, styczeń 2008 :(
    Okazało się, że w KPiR mam tylko jedną, a druga, którą miałem przełamać
    na nr/b jest nie ujęta. Był wtedy straszny kocioł i umknął mi temat.

    Co teraz, korekty VAT od początku roku, jakieś wyjaśnienie do US, czynny
    żal?

    dzięki
    pozdr.
    mk