  • 21. Data: 2003-07-22 12:45:24
    Temat: Re: główny księgowy TAK czy NIE
    Od: "Luqas" <l...@k...jest.kim.pl>

    Użytkownik "Consuelo" <J...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bfivr0$1lj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > to jednostka budżetowa lub podpadająca pod ustawę o finansach
    > publicznych. Kiedyś w latach 80 obowiązywały Rozporządzenia czy tez
    > Uchwały RM o głównych księgowych przedsiębiorstw, spółdzielni itp. Po
    > ich uchyleniu jednostki moga dowolnie kształtować swą strukture org.
    > lub wykres podporządkowań organizacyjnych. Osobiście mam awersję
    > co tej nazwy.Księgowy to pracownik techniczny nawet jeśli jest Główny.
    > Zmiana nazwy dyplomowany biegły księgowy na biegły rewident miałą
    > na celu uwypuklenie niskiej rangi księgowego i odwrotnie.
    Dobrze wiedziec...

    > Skoro nie musisz mieć głównego księgowego decydyjesz o tym w
    > regulaminie organizacyjnym jeśłi nmasz takowy; to mozesz zatrudnić
    > za Panią zwolnioną z przyczyn.. osobe ,której powierzysz te same
    > obowiązki nazywając ją np. analityk d/s księgowych, menadżer
    > finansowy, dyrektor d/s ekonomiki i finansów ...
    No wlasnie... Inna nazwa i od razu prestiz zawodu kosmiczny.
    Szczegolnie, ze glownym z reguly nie zostaje sie ot tak, tylko wymaga to
    ciezkiej pracy... A tzw. analitycy, menedzerowie i dyrektorzy moga byc nawet
    po podstawowce, a nierzadko sie zdarza, ze i z rodziny.

    Z zyczeniami audytu

    najzwyklejszy ksiegowy

  • 22. Data: 2003-07-22 19:36:16
    Temat: Re: dzierzawa terenu...
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bfgn1o$r0r$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > Jak potraktowac oplate za zajecie czesci pasa drogowego na cele
    handlowe...
    > (s.c. KPiR- kasowo)
    >
    > oplata za rok 2200 PLN zaplacona jednorazowo.
    > (wito z zarzadu drog.
    > )
    > wpisac jednorazowo, czy po 1/12 miesiecznie
    ----------------------------
    Jeśli zapisy kasowo w książce to jednorazowo w/g zapłaty.
    Pozdrawiam Wiola

  • 23. Data: 2003-07-23 07:27:35
    Temat: OT: główny księgowy TAK czy NIE
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 22 Jul 2003, Luqas wrote:
    [...]
    >+ No wlasnie... Inna nazwa i od razu prestiz zawodu kosmiczny.

    Clean manager, dla przykładu ?
    Jeszcze gdzieś (w dowcipie) widziałem takie "kosmiczne" określenie
    dla ciecia. Ale IMHO prestiż przykładowego ciecia mniej zależe
    od określenia a bardziej od długości zębów "psa na stanie" !
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2003-07-27 17:57:34
    Od: Consuelo<J...@p...onet.pl>

> [...]
    ^dyrektorzy moga byc nawet
    > po podstawowce, a nierzadko sie zdarza, ze i z rodziny.

    Sorry jeśli uraziłam Twoją miłość własną. Jak już wspomniałam mam
    awersję do tyt.GK i na wstępie mojej praktyki zawodowej po
    przepracowaniu 1 roku w księgowości przyrzekłam sobie, że już nigdy
    więcej ani dnia w księgowości. Niestety przekorny los spowodował, ze w
    pewnym momencie ocknęłam sie jako podwójny GK (w dwóch
    jednostkach). Przyznaję, że dążyłam do zmiany nazewnictwa
    stanowiska.

    ^A tzw. analitycy, menedzerowie i dyrektorzy moga byc nawet
    > po podstawowce, a nierzadko sie zdarza, ze i z rodziny.
    > najzwyklejszy ksiegowy

    Formalny status wykształcenia nie decyduje o prestiżu osoby
    zajmującej dane stanowisko. Oceniam pracowników (także
    najzwyklejszych księgowych) po tym w jaki sposób wykonują swoją
    pracę.
    Pozdro

    -> http://usenet.pomocprawna.info