  • 1. Data: 2009-01-26 07:20:59
    Temat: import z unii - jaki termin na zaplate vatu?
    Od: "Michał" <n...@...pl>

    witam,
    z informacji, jakie znalazłem, w przypadku zakupu towaru w Unii, moge dostać
    f-re bez vatu, który muszę zapłacić w PL. Jaki jest termin zapłacenia tego
    vatu, czy ten vat się płaci tak samo jak w PL i jeśli mam nadpłatę, to mogę
    go nie płacić?
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2009-01-26 07:54:54
    Temat: Re: import z unii - jaki termin na zaplate vatu?
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 26-01-2009 o 08:20:59 Micha? <n...@...pl> napisał(a):

    > witam,
    > z informacji, jakie znalaz?em, w przypadku zakupu towaru w Unii, moge dostaae
    > f-re bez vatu, który musze zap?aciae w PL. Jaki jest termin zap?acenia tego
    > vatu, czy ten vat sie p?aci tak samo jak w PL i je?li mam nadp?ate, to moge
    > go nie p?aciae?

    Szukaj: Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towarów (WNT)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-01-26 09:41:15
    Od: "Michał" <n...@...pl>

    > Szukaj: Wewnątrzwspólnotowe Nabycie Towarów (WNT)

    Znalazłem, dzięki,
    Pozdrawiam
    Michał