  • 11. Data: 2005-07-26 21:36:00
    Temat: Re: jak zawiadomic urzad skarbowy
    Od: "JH" <n...@m...com>

    Zgodnie z powyzszymi postami teraz musze isc do wlasciwego US. Osobiscie i
    pytac, gdzie wyslali pieniadze, po czym sprobowac je odzyskac, skoro wyslali
    na nie istniejace juz konto... Moja w tym wina, ze nie zawiadomilem o
    zmianie numeru konta, a tamto zlikwidowalem. Szkoda, ze sprawy nie da sie
    wyjasnic droga elektroniczna, korespodencyjna. US pracuje w godzinach gdy ja
    pracuje.

  • 12. Data: 2005-07-26 22:18:21
    Od: Mario <n...@o...pl>

    JH wrote:
> [...]
    > wyjasnic droga elektroniczna, korespodencyjna. US pracuje w godzinach gdy ja

    Możesz jeszcze zapytać w swoim starym banku czy trzymają tą kasę, czy
    odesłali spowrotem.
    Może się zdarzyć, że konto masz zamknięte tylko formalnie, a kasa sobie
    leży na nieoprocentowanym koncie bankowym o nazwie "do wyjaśnienia"

    Jak zamykałem ostatnio konto, to w banku musiałem podać inne, na które
    takie "spóźnione" przelewy mój stary bank przekierowywał.

  • 13. Data: 2005-07-27 03:45:45
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 27 lip o godzinie 00:18, na pl.soc.prawo.podatki, Mario napisał(a):

    > Możesz jeszcze zapytać w swoim starym banku czy trzymają tą kasę,

    A na jakiej podstawie taki przelew miałby zostać przyjęty?

    > czy odesłali spowrotem.

    Powinien zostać "odbity" w automacie.

    > Jak zamykałem ostatnio konto, to w banku musiałem podać inne, na które
    > takie "spóźnione" przelewy mój stary bank przekierowywał.

    Czyli *musiałeś* założyć nowy rachunek, w innym banku?
    Daj spokój - nie masz takiego obowiązku, a już wcale by podawać go
    "konkurencyjnemu" bankowi - bo skoro zdecydowałeś się na zmianę banku - to
    pewnie miało to wymiar finansowy, czyli tańsze utrzymanie rachunku.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany