    From: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jakie PIT-y?
    Date: Fri, 2 Nov 2007 13:41:38 +0100

    Wiem, że to pytanie jest trochę na wyrost, bo do rozliczenia rocznego
    jeszcze trochę czasu zostało, ale wolałabym już wiedzieć.
    Mąż prowadzi działalność gospodarczą (jednoosobową) - podatek dochodowy
    progresywny, ja nie pracuję (mój jedyny dochód w tym roku, to zasiłek
    macierzyński). Chcemy rozliczyć się razem, przy czym ulga "internetowa" jest
    dla mnie.
    Jakie formularze, czy wnioski będą nam potrzebne? Czy są potrzebne jakieś
    dodatkowe wnioski dotyczące ulgi rodzinnej?
    W jakiej kolejności dokonywać obliczeń? (najpierw ja z moją ulgą
    "internetową", a mąż z ulgą rodzinną, a potem łączymy?)

    Dziękuję i przepraszam, jeśli powtarzam pytanie już zadane wcześniej.
    Pozdrawiam
    Barbara