  • 21. Data: 2010-02-12 08:57:21
    Temat: Re: jednoosobowa działalność a dwa telefony
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Bo grzecznie poprosili?

    :)))
    ja raczej bym bilingów nie posiadał...

  • 22. Data: 2010-02-12 08:57:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Tak.
    > Sprawdzone eksperymentalnie (parę lat temu miałem kontrolę).
    > Pytali, mam :P

    ale ja oczywiscie zastanawiam sie nad sensem takiego pytania.
    Bo skoro posiadanie wiaze sie z kosztem 9 zł i odsuwa to od nas wszelkie
    inne pytania i watpliwosci, to zakładam, ze w razie czego kazdy ma...

  • 23. Data: 2010-02-12 09:06:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-12 09:57, Budzik pisze:

    > :)))
    > ja raczej bym bilingów nie posiadał...

    No tak, ale to podatnik ma udowodnić fakt że koszty zostały poniesione w
    związku z uzyskiwaniem przychodów. :)

    --
    spp

  • 24. Data: 2010-02-12 10:34:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010, spp wrote:

    > No tak, ale to podatnik ma udowodnić fakt że koszty zostały poniesione
    > w związku z uzyskiwaniem przychodów. :)

    A co jak biling kosztuje? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2010-02-12 10:45:54
    Od: spp <s...@o...pl>

    > A co jak biling kosztuje? ;)

    No to go wrzuci w koszty. ;)

    --
    spp

  • 26. Data: 2010-02-12 10:59:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik spp s...@o...pl ...

    > No tak, ale to podatnik ma udowodnić fakt że koszty zostały poniesione w
    > związku z uzyskiwaniem przychodów. :)

    o ile tylko rachunki nie opiewałyby na dziesiatki tysiecy złotych,
    napisałbym oswiadczenie, ze telefon uzytkuje na potrzeby takie i takie,
    zostawiłbym furtkę w postaci pokazania kosztów wyciągniecia bilingów np 10
    zł za sztuke (i zaoferował pomoc, jezeli Us zaplaci).
    Jak sadzicie - jaka byłaby reakcja?

  • 27. Data: 2010-02-12 11:07:47
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-02-12 11:59, Budzik wrote:
> [...]
    > zostawiłbym furtkę w postaci pokazania kosztów wyciągniecia bilingów np 10
    > zł za sztuke (i zaoferował pomoc, jezeli Us zaplaci).

    Prawdopodobnie nieproporcjonalna do kwot "zaoszczędzonych" na prywatnych
    telefonach. No chyba, że dzwonisz długo i daleko.

    Ale oczywiście rozumiem, że ludzie mają różne hobby i to Twoja decyzja,
    czy będziesz chciał się "kopać z koniem".

    Piotrek

  • 28. Data: 2010-02-12 12:56:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    spp napisal:
    > No to go wrzuci w koszty. ;)

    Chyba raczej odliczy od podatku. To nie jest koszt
    zwiazany z uzyskaniem przychodu w DG, ale poniesiony
    na zadanie US.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2010-02-12 14:33:32
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Budzik wrote:

> [...]
    > takie, zostawiłbym furtkę w postaci pokazania kosztów wyciągniecia
    > bilingów np 10 zł za sztuke (i zaoferował pomoc, jezeli Us zaplaci).

    Pewnie nie czytałeś postu Maddy z 2010-02-11 godz. 08:23.
    Otóż przyniesiesz
    w zębach te bilingi i sam zapłacisz za nie. I bedziesz się cieszył, że
    tylko tyle od Ciebie chcieli. To tak od strony czysto formalno-prawnej.

    A dodatkowo podpowiem Ci, że w momencie podejmowania
    decyzji w sprawie ewentualnego sporu będziesz miał w ramach
    działalności kluczowe tematy wymagające Twojej obecności,
    zaangażownia - w przeciwnym wypadku starcisz półroczne dochody.
    Więc dokonasz szybkiej kalkulacji i po sprawie.
    Albo sobie spraw dodatkowy telefon, żebys tak jak ja i Gotfryd
    mógł odpowiedzieć w razie takiego pytania:
    mam dodatkowy numer do rozmów niezwiązanych z DG.

  • 30. Data: 2010-02-12 14:59:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Prawdopodobnie nieproporcjonalna do kwot "zaoszczędzonych" na
    > prywatnych telefonach. No chyba, że dzwonisz długo i daleko.

    ale jaka? Na jakiej podstawie US podwazyły koszt nie majac dowodu w rece?

    > Ale oczywiście rozumiem, że ludzie mają różne hobby i to Twoja
    > decyzja, czy będziesz chciał się "kopać z koniem".

    zeby była jasnosc, gdybym rzeczywiscie miał cos na sumieniu, pewnie
    załatwiałbym sprawy inaczej.