  • 1. Data: 2003-10-21 06:51:25
    Temat: jednos. DG + dodatkowa DG - spółka ??? jakk??
    Od: "bubassss" <1...@w...pl.NO>

    Elloo
    prowadze DG w formie jednosobowej. Teraz mam dodatkowo mam mozliwosc
    uruchomic z kims dodatkowy biznes. I mam pytanie..w jakiej formie mozna cos
    takiego uruchomic ( spolka? ale jaka? czy cywilne jescze mozna rejestrowac
    ?) najlepiej aby byla odrebna w stosunku do mojej dzialalnosci.

    dzieki za wszelkie wskazowki
    pozdr
    bubasek

  • 2. Data: 2003-10-21 09:49:16
    Temat: Re: jednos. DG + dodatkowa DG - spółka ??? jakk??
    Od: "Mariusz Cieśla" <n...@x...wp.pl>

    Najlepiej otworzyć spółkę cywilną. Dochody z niej i jednoosobowej
    działalności będą opodatkowane na tym samym PIT-5 (o ile s.c. będzie na
    zasadach ogólnych). Płaci się teraz podwójną składkę na Fundusz Zdrowia.

    Mariusz Cieśla

    www.fiskal.pl