  • Data: 2014-07-20 22:22:09
    Temat: jeszcze raz vat auta
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Robiłem sobie w sobotę przegląd techniczny autka i tak jakoś nabąknąłem
    diagnoście że muszę przyjechać do niego jeszcze swoim dostawczakiem bo podobno
    po ostatnich zmianach przepisów jakieś zaświadczenie potrzeba żeby w dalszym
    ciągu odliczać VAT od paliwa. A on mi na to że chyba się spóźniłem ponieważ
    wszyscy na gwałt jeździli żeby zdąrzyć przed 30. czerwca...
    A ja zrobiłem oczy jak pięciozłotówki i szukam i się zastanawiam, czyżbym coś
    zawalił?
    Ktoś mnie oświeci czy były jakieś terminy i gdzie wogóle składa się to
    zaświadcznie z OSKP? Rzeczone autko to Ford Transit "blaszak" z jednym rzędem
    siedzeń i sztywną przegrodą.

    Pozdrawiam
    Piotr