  • 1. Data: 2005-12-27 16:02:52
    Temat: kasa fiskalna
    Od: "Langi" <l...@...pl>

    Witam, czy ktos moze przedstawic po krotce procedure przy zakupie, jestem
    vatmanem na ryczalcie.

    1. Przysluguje mi zwrot vat i 50% wartosci kasy netto moge odliczyc od vatu,
    sa jakies terminy kiedy i jak ? trzeba zlozyc jakis wniosek?

    2. I teraz sprawa odnosnie jak juz bede mial ta kase:
    raporty dobowe wpisuje do ewidencji sprzedazy vat i ewidencji przychodu ?
    a moze wystarczy raport miesieczny ?

    3. Jeszcze jedno pytanie z innej beczki od poczty polskiej dostaje faktury
    (ze stawkami zw.) czy to rowniez mam wpisywac do ew. zakupow vat?

    --
    pozdrawiam Paweł Langenfeld