  • 1. Data: 2004-10-28 18:07:27
    Temat: koniecznosc PKWiU
    Od: "buga" <b...@w...pl>

    Witam
    Mam krotkie pytanko do grupowiczow na temat tego tytulowego PKWiU.
    Pracujac w sklepie budowlanym i wystawiajac faktury musze podawac w nich ten
    kod dla kazdej pozycji towarowej?? Nie wystarczy wpisac VAT 22%??
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    pozdrawiam
    bugi

  • 2. Data: 2004-10-28 19:01:53
    Temat: Re: koniecznosc PKWiU
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    >Nie wystarczy wpisac VAT 22%??

    wystarczy
    tylko sprzedaz w stawkach obnizonych wymaga pkwiu

    grzess

  • 3. Data: 2004-10-28 19:03:00
    Od: "rok" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "buga" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pracujac w sklepie budowlanym i wystawiajac faktury musze podawac w nich
    ten
    > kod dla kazdej pozycji towarowej?? Nie wystarczy wpisac VAT 22%??

    Co znaczy "muszę"?? Bo jeśli program do fakturowania tego wymaga
    to jest to głupi program. PKWiU jest wymagane jeśli Vat jest różny od 22%.

    rok

  • 4. Data: 2004-10-28 19:18:41
    Od: janusz <b...@n...pl>

    Użytkownik buga napisał:

> [...]
    > Pracujac w sklepie budowlanym i wystawiajac faktury musze podawac w nich ten
    > kod dla kazdej pozycji towarowej?? Nie wystarczy wpisac VAT 22%??

    Pewno ze wystarczy . Tylko jak stawka inna jak 22 % to piszesz PKD

  • 5. Data: 2004-10-28 19:39:44
    Od: "buga" <b...@w...pl>

    Dzieki wszystkim za info :)