  • 1. Data: 2003-02-17 19:16:29
    Temat: korekta paragonu fiskalnego bez oryginału paragonu??
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    pracownik źle wprowadził towary na magazyn (nie pytajcie, jak to się stało)
    i sprzedał towary w komisie:
    - jeden ze stawką 0% zamiast zw.
    - kilka ze stawką 22% zamiast zw.

    Co zrobić z tym fantem??
    Ogólnie sprzedaży komisowej nie uwzględniam w swojej deklaracji VAT,
    wyksiegowuję to, a uwzględniam prowizję komisanta. A w tej sytuacji,
    dołączyć ten obrót z punktu widzenia VAt do mojego obrotu??

    Ktos ma pomysł jak skorygować?
    Miła pani z US (ale na oko mało zorientowana) powiedziała, że zapłacić, ale
    czy nie można by choćby tej spredazy ze stawką 0% skorygować? (dla US żadna
    strata, a przynajmniej nie będzie kwitło to u mnie, a do stawki 0% na pewno
    nie mam prawa)

    Magda

  • 2. Data: 2003-02-18 10:03:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Magdip" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Ktos ma pomysł jak skorygować?
    > Miła pani z US (ale na oko mało zorientowana) powiedziała, że zapłacić,

    Mysle, ze mila Pani ma racje.
    Gdy ok 2 lata tmu pisalem o odobnym problemie Orka tlumaczyl(a),
    ze VAT ten jest "nalezny".

    Boguslaw