  • 1. Data: 2007-05-23 18:56:26
    Temat: podatek Belki od lokaty w SKOK-u rozbitej na kilkuset okruszyn
    Od: s...@o...pl

    Jak wiadomo, podatek Belki od odsetek na lokacie zaokrąglany jest w dół
    do pełnej złotówki, czyli jeśli odsetki wyniosą 2 złote 60 groszy, wtedy
    podatek wyniesie zero.

    Jeśli jedna osoba fizyczna ma w tym samym SKOK-u np. 500 lokat po kilkadziesiąt
    złotych i na każdej z lokat naliczone jest powiedzmy 2,59zł odsetek, to czy
    podatek od każdej lokaty liczony będzie odrębnie i wyniesie 500 razy 0,00 czy
    też będzie stanowić 19% od sumy wszystkich odsetek 19% * 2,59 * 500 = 19% *1295
    = 246,05zł

    Proszę o niekomentowanie tego, czy panienka w SKOK-u woli pić kawę czy zakładać
    dla mnie 500 lokat i drukować paczkę papieru na same umowy, ale o skoncentowanie
    się na problemie czysto podatkowym.

    Czy podatek od kilkuset okruszyn na lokacie będzie mniejszy od podatku za jedną
    duża lokatę?

    pozdr
    Aleksander

  • 2. Data: 2007-05-23 22:06:18
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a s...@o...pl wklepał/a:

    > Czy podatek od kilkuset okruszyn na lokacie będzie mniejszy od podatku za jedną
    > duża lokatę?

    hi hi hi,
    - ile kosztuje kropla lemoniady? - nic nie kosztuje, moje
    dziecko! - To proszę mi nakapać szklankę! :)

  • 3. Data: 2007-05-23 23:42:01
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <s...@o...pl> wrote in message

    > Czy podatek od kilkuset okruszyn na lokacie będzie mniejszy od podatku za
    > jedną
    > duża lokatę?

    tak.

  • 4. Data: 2007-05-24 07:33:42
    Od: "\\n" <...@...xy>

    s...@o...pl napisał(a):
    > Jak wiadomo, podatek Belki od odsetek na lokacie zaokrąglany jest w dół
    > do pełnej złotówki

    eeee???

  • 5. Data: 2007-05-24 08:57:01
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak wiadomo, podatek Belki od odsetek na lokacie zaokrąglany jest w dół
    > do pełnej złotówki, czyli jeśli odsetki wyniosą 2 złote 60 groszy, wtedy
    > podatek wyniesie zero.

    Nie, wyniesie 1 zł. Podstawa jest zaokrąglana a dopiero potem podatek. Do
    nauki. Granicą braku opodatkowania jest 2,49 naliczonych odsetek dla każdej
    z lokat.

    marekz

  • 6. Data: 2007-05-24 13:04:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    s...@o...pl wrote:

    > Proszę o niekomentowanie tego, czy panienka w SKOK-u woli pić kawę czy
    > zakładać dla mnie 500 lokat i drukować paczkę papieru na same umowy, ale
    > o skoncentowanie się na problemie czysto podatkowym.

    Lepiej idz do GetinBanku i sam sobie wyklikasz iles lokat 14 dniowych
    po 1705zl (na 3.8%).

    a.