    From: Ania <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kpir - nazwanie pozycji
    Date: Thu, 08 Nov 2007 11:40:03 +0100

    Witam
    mam problem z nazwaniem pozycji w kpir, a mianowicie od 3 miesiecy jest
    budowany prototyp pewnwgo urzadzenia rozrywkowego do grania i wlasnie
    zakonczyl sie ten etap, prototyp jest gotowy, vat odpisywałam na
    bieżąco, teraz jednak chciałabym wrzucić całą kwotę netto (ok. 7 tys)
    wszystkich faktur w koszty i mam problem z nazwaniem takiej pozycji, jak
    to określić, nie jest to środek trwały bo za moment będzie rozebrany i
    czesciowo zezlomowany, czesc zapewne bedzie wykorzystana do stworzenia
    urządzenia właściwego, towar to rownież jeszcze nie jest.
    czy mozna tak pozycje okreslic jako np. "protoyp urządzenia zzz", czy
    należy dodać okreslenie zbudowane, zakonczona budowa, gotowe...

    Prosze serdecznie o pomoc bardziej doswiadczonych...
    Pozdrawiam
    AN