  • 1. Data: 2005-01-03 13:20:54
    Temat: ksiegowanie FV w KPiR
    Od: Cain <c...@o...pl>

    Witam,

    To pewnie laickie pytanie... ale dopiero zaczynam działalność. Wiec mam
    jedna FV a na niej jest przykładowo 5 pozycji, czy mogę zrobić tak trzy
    pozycje chce zaksięgować jako towary handlowe w celu dalszej
    odsprzedaży, czwarta rzecz dać w KUP powiedzmy ze to jakieś narzędzie
    potrzebne mi do pracy, a piata to wyszczególnione koszty transportu wiec
    dać je w kol 11 "koszty uboczne zakupu", czy może tez w KUP ?

    z góry dziękuje za wszelka pomoc

    --
    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-01-03 13:32:17
    Temat: Re: ksiegowanie FV w KPiR
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Cain wrote:

> [...]
    > potrzebne mi do pracy, a piata to wyszczególnione koszty transportu
    > wiec dać je w kol 11 "koszty uboczne zakupu", czy może tez w KUP ?

    Oczywiście możesz tak zrobić. Wpisujesz w jednej pozycji w KPiR
    rozpisując kwoty na odpowiednie rubryki. Jeśli to były koszty
    transportu towaru handlowego to w kol. 11. Rozpiskę szczegółową co do
    czego i dlaczego, warto robić na odwrocie faktury, bo za 5 lat nic nie
    będziesz pamiętał.

  • 3. Data: 2005-01-04 00:24:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Jan 2005, Cain wrote:
    [...]
> [...]
    > + rzecz dać w KUP powiedzmy ze to jakieś narzędzie potrzebne mi do pracy,

    ...a jak chcesz pozycję 3 rozbić tak że 2/3 to TH zaś 1/3 to "inny
    KUP" to na odwrocie faktury rozpoisujesz co i jak i TEŻ wszyscy są
    zadowoleni :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)