  • 41. Data: 2014-01-29 23:25:32
    Temat: Re: mieszkancy parteru sie bogaca...
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-28 10:52, Wiesiaczek pisze:

    > Trzeba zrobić windy na żetony! :)
    >
    > Swoją drogą, takie myślenie, żeby każdemu wszystko wyliczyć jest chore.
    > Pamiętacie czasy, gdy ogrzewanie, śmieci, woda etc. były płacone w
    > czynszu ryczałtem?
    > Każdy korzystał według potrzeb i było ok.
    > Potem wprowadzono liczniki, podzielniki etc. i teraz mam pytanie:
    > Kto na tym zarobił i czy Wasze rachunki zmalały?
    > Pomijam "wygodę" i koszt odczytywania i raportowania wyników pomiarów :)

    Mam liczniki, przez które mogą zdalnie mi natluc jednostek.
    Już drugi rok płaciłam po ponad 700 zł za c.o. Złodziejstwo się szerzy.
    Ciekawa jestem kiedy te wszystkie wiecznie "nienażarte" osoby w całej
    Naszej Polsce tak się "nażrą", że któregoś dnia wszystko wyrzygają?

    --
    animka

  • 42. Data: 2014-01-29 23:30:11
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 17:44, Roman Stachowiak pisze:

    > Ale równocześnie płacisz za zużycie pozostałych 49 lokali. Dopiero suma
    > jest dzielona ryczałtem na 50.
    >
    > Grzech
    >>
    > Możesz wcale z wanny nie wychodzić.

    LOL

    --
    animka

  • 43. Data: 2014-01-29 23:32:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 20:31, Liwiusz pisze:

    > I co z tego, że płacę? Czy się będę kąpał codziennie, czy w ogóle, za
    > innych zapłacę "100zł". A za to, co ja skorzystam, zapłacę 2%. I dlatego
    > wówczas nie korzystam "wedle potrzeb", tylko "jedz, pij i (nie)zaciskaj
    > pasa".

    > Ano mogę. W 98% zapłacą za to sąsiedzi.

    Za to, że siedziałbyś cały czas w tej samej wodzie?

    --
    animka