    From: "MagdaSW" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Date: Thu, 20 May 2004 08:51:18 +0200

    Bardzo proszę Was o pomoc i wszelkie podpowiedzi.
    Od wrześnie zaszłego roku jestem najemcą mieszkania i garażu w bloku
    wybudowanym przez TBS. Wczoraj dostałam pismo od komornika, że muszę
    zapłacić kwotę ponad 10 tys. zł + wszelkie dodatki urzędowe (pokrycie
    kosztów sądowych, komornika, itd.), włącznie prawie 18 tys. zł. Na piśmie
    jest, że komornik działa dla wymienionego w piśmie Banku. A TBS, w którym
    ja jestem formalnie tylko najemcą lokalu jest jego dłużnikiem i ten
    wyznaczył mnie do spłaty długu. Ja jestem w stosunku do TBS-u całkowicie
    czysta, wszystkie raty, kaucje, czynsze są uregulowane i to z
    wyprzedzeniem. Pismo jest dla mnie szokiem. Wcześniej nic takiego nie było,
    żadnych powiadomień. Oczywiście sam prezes TBS-u też nic nie wie, albo
    raczej udaje, że nic nie wie. Takie pismo dostali również inni sąsiedzi.
    Bardzo proszę o wyjaśnienie jak dalej postępować, co mogę, czego mogę się
    spodziewać, gdzie odwołać i do których drzwi pukać.
    Dziękuję i czekam na pomoc teoretyczną, ale podpartą znajomością prawa.