  • Data: 2004-05-20 08:06:24
    Temat: Re: mieszkanie w TBS a komornik za długi TBS
    Od: "MagdaSW" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki za wyjaśnienie. Ale dlaczego w takim razie taka kwota? skąd ona? i
    jak ja mam ją niby spłacać? Moje czynsze. Tam nie ma mowy o płaceniu
    czynszu, jest podana pewna kwota i to ją mam wpłacić. Jakie to ma
    powiązanie?
    Dla mnie to wszystko jest jak sen koszmarny. Proszę jak byś mi mógł jeszcze
    wyjaśnić to. I co najważniejsze, nie wszyscy mieszkańcy dostali takie
    powiadomienie (może jeszcze nie dostali).
    Dziękuję.