  • 1. Data: 2004-11-30 18:09:52
    Temat: monitor polski B - problemy z dostepnoscia
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam taka wielka prosbe do szanownych grupowiczow. Czy ktos bylby tak
    uprzejmy i udostepnil mi fizycznie (za odplatnoscia) lub wskazal takie
    miejsce online w sieci (aczkowliek szukalem i nic z tego; a archwium rzepy
    to kpina w tym wzgledzie) wybranych trzech (!) Monitorow Polskich B ?
    Chodzi o to, ze potrzebuje sprawozdania finansowe z trzech kolejnych
    okresow (3 lat, 3 kwartalow) dla jakiejs jednej wybranej firmy ktora jest
    na "plusie" i dla niej sporzadzic analize. Niestety; zasoby sieci wydaja
    sie puste w tej materii, a z kolei w miejscowosci mojej nie mam mozliwosci
    dostepu do Monitorow B; na tygodniu praca wiec wyjazd do najblizszego
    (relatywnie) mi Lublina odpada a w sobote czytelnia w L nie czynna :(
    Bylbym szczerze wdzieczny za kontakt i jakas pomoc, wskazowki w sprawie.
    pozdrawiam,
    ArekPekalski

    a...@x...wp.pl a...@a...net.pl

  • 2. Data: 2004-11-30 19:26:03
    Temat: Re: monitor polski B - problemy z dostepnoscia
    Od: Karmakoma <k...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 19:09:52 +0100, ArEkPekAlSkI napisał(a):

> [...]
    > (relatywnie) mi Lublina odpada a w sobote czytelnia w L nie czynna :(
    > Bylbym szczerze wdzieczny za kontakt i jakas pomoc, wskazowki w sprawie.

    a muszą być koniecznie z Monitora Polskiego B? Nie mogą być np. spółki
    akcyjne notowane na giełdzie? Bo dla celów edukacyjnych (np. zaliczenie
    przedmiotu na uczelni) to chyba wystarczą pełne sprawozdania spółek
    giełdowych - znaleźć je można np. na ich stronach internetowych albo w paru
    serwisach np. www.money.pl w serwisie giełdy papierów wart. Po co wyważać
    otwarte drzwi?

    pzdr.

    K.

  • 3. Data: 2004-12-01 08:56:12
    Od: ArEkPekAlSkI <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Nov 2004 20:26:03 +0100, Karmakoma <k...@g...pl>
    napisał:

> [...]
    > przedmiotu na uczelni) to chyba wystarczą pełne sprawozdania spółek
    > giełdowych - znaleźć je można np. na ich stronach internetowych albo w

    No oczywiscie ze moga byc, w sumie szukam bilansu, rachunku zyskow i strat
    i przeplywow pienieznych.
    Istotnie do gieldy spolki skladaja raporty zawierajace to wszystko; tylko
    ze o ile znalazlem kilka takich spolek to wszystkie (sic!) wykjazywaly
    strate w rachunku zyskow i strat a ja stety albo niestety musze miec
    dodatnie wyniki na dzialalnosci.
    Ale dziekuje za wskazanie money.pl moze tam cos znajde. A swoja droga, czy
    np. w US czy urzedach np. powiatowych nie beda mieli monitorow B ? Hmm.