  • 1. Data: 2004-11-30 16:29:23
    Temat: wielokrotnie opodatkowane...
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    czesc,

    jak to jest, ze te same pieniadze sa wielokrotnie opodatkowywane?

    Zarabiam - podatki, wydaje - VAT, kupuje cos z drugiej reki - PCC, robie
    darowizne zonie - podatki, umieram i zostawiam spadek dziecku - podatki, PCC
    i notariusz w jednym, a dziecko jeszcze bedzie od tego pozniej znow placic
    podatki.

    Czy to nie podpada pod jakis paragraf, czy to polski, czy jakis swiatowy?
    Przeciez to skandal i granda!
    --
    Zapieniony bezsilny Olleo

  • 2. Data: 2004-12-01 08:54:25
    Temat: Re: wielokrotnie opodatkowane...
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <coi754$7q0$1@news.mch.sbs.de>, Olleo wrote:

    > Zarabiam - podatki, wydaje - VAT, kupuje cos z drugiej reki - PCC, robie
    >
    > Czy to nie podpada pod jakis paragraf, czy to polski, czy jakis swiatowy?

    Oczywiscie. Pod paragraf 22.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl

  • 3. Data: 2004-12-01 09:02:17
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    Dnia 04-11-30 17:29, Użytkownik Olleo napisał :
> [...]
    > podatki.
    >
    > Czy to nie podpada pod jakis paragraf, czy to polski, czy jakis swiatowy?

    niektórzy zauważyli to wcześniej od Ciebie i podczepili się z drugiej
    strony tego strumyczka. Tak sprytnie to sobie zorganizowali, że do tego
    stanowią jeszcze obowiązujące prawo. I tak jest na całym świecie.

    Jak już to zrozumiesz to masz dwa wyjścia: olać to, pójść na łąkę i się
    położyć, popatrzeć na niebieskie niebo i pooddychać pełną piersią, albo
    czym prędzej do nich dołączyć. Ale wtedy zapomij o łące.

    andy_nek

  • 4. Data: 2004-12-01 09:34:41
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    Zauwazyc zauwazylem to juz dawno, ale dopiero teraz mnie to dotyczy =(
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2004-12-01 09:34:58
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Oczywiscie. Pod paragraf 22.

    and that is?
    --
    Olleo

  • 6. Data: 2004-12-01 10:23:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello CzeslawEm.,

    Wednesday, December 1, 2004, 9:54:25 AM, you wrote:

    > Oczywiscie. Pod paragraf 22.

    Można się nabijać, ale ten numer 22 jest naprawdę pechowy. Art. 22
    ustawy o ubezpieczeniach zdrowotnych napsuł krwi płatnikom i
    ubezpieczonym co niemiara. Art. 22 updof też jest niezły...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl