  • 1. Data: 2004-11-30 13:38:07
    Temat: podmiotowe zwolnienie z remanentu likwidacyjnego
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam.
    Mam ważne pytanie. Proszę o odpowiedź. Likwiduje DG powiedzmy
    na dzień dzisiejszy.
    Czy to prawda, że jeżeli wartość sprzedaży opodatkowanej
    łącznie w poprzednim roku nie przekroczyła kwoty odpowiadającej
    10000 euro., automatycznie podmiotowo jestem zwolniony z konieczności
    sporządzania remanentu likwidacyjnego na potrzeby VAT i zwolniony
    z rozliczenia podatku vat, od składników majątkowych jakie pozostały
    mi w firmie na dzień likwidacji DG.
    pozdrawiam --makbed--