  • 1. Data: 2007-10-05 18:12:13
    Temat: nakarmić skarbowca
    Od: "UkW" <u...@w...pl>

    Witam podatników

    Średnie miesięczne wynagrodzenie pracownika aparatu skarbowego w 2007 roku
    (bez dodatkowego rocznego wynagrodzenia) wynosi 3 572,76 zł brutto i jest o
    35% wyższe od przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia (GUS), bez
    uwzglednienia wynagrodzeń prowizyjnych pracowników egzekucji skarbowej które
    sięgają nawet kilkunatu tysięcy złotych.
    Powyższe wynagrodzenia należne są za pracę nie obarczoną żadnym ryzykiem i
    odpowiedzialnościa, a często za działania ze szkodą dla społeczeństwa i
    budżetu państwa.
    Roczny koszt utrzymania (wynagrodzeń) pracowników aparatu skarbowego
    kosztuje podatników 5.741.924.000zł.

    Na 16 października 2007 r. "skarbowcy" planują akcję protestacyjną w walce o
    swe głodowe pensje.
    http://www.skarbowcy.pl/mkportal/forum/index.php?sho
    wtopic=100&st=120

    Wzrosną podatki?

    Pozdrawiam
    Zniesmaczona

  • 2. Data: 2007-10-05 18:23:12
    Temat: Re: nakarmić skarbowca
    Od: Wojtek Malina <w...@g...pl>

    Użytkownik UkW napisał:
> [...]
    > kosztuje podatników 5.741.924.000zł.
    >
    > Na 16 października 2007 r. "skarbowcy" planują akcję protestacyjną w walce o

    Noooo juz niedawno Zyta powiedziala, ze na pewno nie zmaleja ;) JEszcze
    roczek-dwa wszystko potoczy sie na dxobrej koniunkturze, a potem...
    potem wprowadza oplaty za drogi ekspresowe i w Polsce zostanie 2 miliony
    ludzi a raszta bedzie siedziec po sasiedzku...

  • 3. Data: 2007-10-05 18:36:33
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "UkW" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiedzialnościa, a często za działania ze szkodą dla społeczeństwa i

    Nie mam nic przeciwko tym - faktycznie bardzo skromnym wynagrodzeniom
    skarbowcow (w kazdym razie nie uwazam, ze sa za duze).
    Co do odpowiedzialnosci oczywiscie to jak najbardziej zgadzam sie, ze
    powinny byc ostre kary i odpowiedzialnosc finansowa za urzednicza glupote.
    Ot - taka naturalna selekcja urzedasow...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2007-10-05 19:04:26
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-10-2007 o 20:36:33 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > powinny byc ostre kary i odpowiedzialnosc finansowa za urzednicza
    > glupote.
    > Ot - taka naturalna selekcja urzedasow...

    Ale najpierw porządne prawo.

  • 5. Data: 2007-10-05 21:14:04
    Od: "lwh" <l...@v...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 05-10-2007 o 20:36:33 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Ale najpierw porządne prawo.

    Kto je ma tworzyć ?
    Parlamentarzyści wybierani podług obiecanek cacanek, nieprzydatni do
    tworzenia prawa ?
    Głupiemu radość.

  • 6. Data: 2007-10-09 17:02:19
    Od: "as" <q...@o...pl>

    Są wolne miejsca pracy w urzędach skarbowych .... jak myślisz dlaczego ?

  • 7. Data: 2007-10-09 17:07:44

    Dnia 09-10-2007 o 19:02:19 as <q...@o...pl> napisał(a):

    > S? wolne miejsca pracy w urz?dach skarbowych .... jak my?lisz dlaczego ?

    Chciałbym wierzyć że dlatego, że ludzie nie chcą gnoić rodaków,
    ale pożytecznych idiotów zawsze się pełno znajdzie..