    From: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: niezarejestrowana dzialanosc + odsetki podatkowa
    Date: Thu, 29 Jul 2004 13:50:34 +0200

    Witam!

    Jest to post z grupy pl.soc.prawo Czesc z liczeniem odsetek jeest juz
    nieaktualna wiec ja usunolem.

    Dzisiaj dostalem takie pisemko w ktorym napisano ze mam sie zapoznac z
    caloscia zebranego materialu w sprawie określenia zobowiązania w
    zryczaltowanym podatku dochodowym za lata 2001-2003. Co bylo efektem ze mi
    to pismo przyslali to wiem. Poprostu w ramach zemsty (za to ze zrobilem
    konkurencyjna dla nich siec u siebie w bloku) prezes kablowki napisal do
    skarbowki ze nielegalnie podlaczylem i udostepnialem internet w tych latach
    oczywscie nie jest to prawda gdyz osoby podlaczone wowczas do tamtej sieci
    nie mialy dostepu do internetu a siec powstala wczesniej niz zostal mi
    podlaczony sygnal z kablowki. Po zapoznaniu z tymi dokumentami napisalem ze
    sie wypowiem na ten temat i tak tez zrobie.
    I teraz wracam do pytania jak mam im udowodnic ze na tym nie zarobilem ani
    zlotowki? czy wystarcza oswiadczenia osob z tamtej sieci ze nie mieli
    internetu wiec za niego nie placili oraz ze w ramach podlaczenia sami
    pociagneli kabel (pod moim okiem jako ze mam uprawnienia elektryczn) oraz
    sami zainstalowali w komputerze karty sieciowe i skonfigurowali sobie
    komputer do dzialania w sieci lokalnej (gry itp bo tylko do tego ta siec
    sluzyla internet mialy 3 osoby ja + 2 ktore mialy na to umowy z kablowka).
    Pomozcie!!!

    Pozdrawiam
    Karol