  • 11. Data: 2007-03-21 15:45:53
    Temat: Re: obowiązek wystawiania faktur
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:26a52$46014a0b$57ce1956$26720@news.chello.pl...

    > W zasadzie chodzi mi o to, czy to wezwanie jest prawidłowe z punktu widzenia
    > prawa. Bo dostałam wezwanie do zapłacenia faktury (na wezwaniu nie ma jej
    > nr). Przez okres kiedy byłam najemcą nie dostałam w ogóle żadnej f-ry, choć
    > płaciłam przez 3 m-ce.

    Z punktu widzenia prawa on nie musi żadnego wezwania wysyłać zasadniczo. A więc
    trudno rozważać, czy to wysłanie jest mniej lub bardziej prawidłowe.

    Natomiast odnosząc się do reszty wątku, to uważam, ze skoro Ty wypowiedziałaś
    lokal od 15-tego, a właściciel po 15-tym zamki wymienił uniemożliwiając Ci
    korzystanie z niego, to doszło do wypowiedzenia za obopólnym porozumieniem
    stron.

    Co więcej, jeśli wynajęto Ci jako lokal coś, co nie spełniało warunków lokalu,
    to możesz uznać, ze popełniono oszustwo i w odniesieniu do całej zapłaconej mu
    kwoty złożyć zawiadomienie o przestępstwie do prokuratury. Przecież wynajmując
    miał chyba świadomość, że lokal nie ma instalacji elektrycznej i nie da się go
    przyłączyć do prądu, a bez prądu nie nadaje się do użytkowania.