  • 1. Data: 2003-12-11 12:55:27
    Temat: opłata za wniosek o wpishipoteki do KW?
    Od: "naash" <n...@g...pl>

    Witam,

    Na jakie koszty należy się przygotować składając wniosek do sądu o wpis
    hipoteki do Księgi Wieczystej?
    Czy jest to liczone jakoś procentowo czy też jest jakaś stała opłata?

    Z góry serdecznie dziękuję za wszelki info

  • 2. Data: 2003-12-13 18:54:25
    Temat: Re: opłata za wniosek o wpishipoteki do KW?
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <w...@o...pl>

    > Na jakie koszty należy się przygotować składając wniosek do sądu o wpis
    > hipoteki do Księgi Wieczystej?

    jesli hipoteka na zabezpieczenie kredytu na cele mieszkaniowe to nie ma
    oplaty.
    poza tym OT :)

    wojtek

  • 3. Data: 2003-12-13 19:35:51
    Od: "MarekZ" <m...@s...org.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jesli hipoteka na zabezpieczenie kredytu na cele mieszkaniowe to nie ma
    > oplaty.

    Obawiam sie, ze to nie do konca moze byc prawda. Chyba jest oplata za wpis w
    wysokosci 1/20 wpisu stosunkowego w przypadku mieszkania W przypadku budowy
    domu, nie ma oplaty.

    Przy wysokosci hipoteki kaucyjnej 100.000 zł byla by to suma rzedu 330 zł.
    Jesli na czesc sumy bedzie hipoteka kaucyjna, a na czesc zwykla, to nieco
    wiecej.

    marekz

  • 4. Data: 2003-12-14 18:41:18
    Od: "naash" <n...@g...pl>

    Niestety nie mam pojęcia o czym mi napsaliście.

    Wpis hipoteki będzie dotyczył kredytu tzw. konsolidacyjnego, który można
    porównać do pożyczki hipotecznej.

    Co w takiej sytuacji? Ile będę musiał zapłacić za wpis? Czy to opłata
    liczona procentowo czy też inaczej?

    Serdeczne dzięki za pomoc.