  • 31. Data: 2007-08-08 21:18:20
    Temat: Re: oryginal a kopia faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > Dlaczego? Jak zrobisz wierną kopię Mondrej Lizy to powiedzą że fałszyfikat.
    > A jak zrobisz kopię i oznaczysz swoim podpisem albo cóś że to kopia, to cię
    > pochwalą,

    Pas :)

    > E, to jak ci się udało podwójnie przenumerować 1 oryginał?
    > Przecież nanosisz na dokumenty numery z PKPiR....

    Bardzo prosto :)
    Na kompie zrobiłem cut & paste, odwróciłem głowę bo coś tam i zostały
    wszystkie dane (włącznie numerami i kwotami) z faktury z której było
    "cut" :)
    Obie były z telekomunikacji, to mi się i na wydruku nie rzuciło
    w oczy (bo niby jak, jakby były jedna pod drugą to co innego).
    A kontrolerzy wyłapali :)

    > No pewnie że ogólnie masz rację, ale próbuję pokazać również inny punkt
    > widzenia :D

    Jestem za - to podstawa dyskusji! Ale "w sprawie kopii" chwilowo mam
    dość, bo chyba kopiujemy argumenty :D

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2007-08-09 14:42:41
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 8 sierpnia 2007 23:18
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708082312020.1164@athlon64>):

    > Jestem za - to podstawa dyskusji! Ale "w sprawie kopii" chwilowo mam
    > dość, bo chyba kopiujemy argumenty :D

    To co rozejm czy też przystępujemy do 2 etapu: pojedynku? :D
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 33. Data: 2007-08-09 14:57:43
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 09-08-2007 o 16:42:41 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708082312020.1164@athlon64>):

    > To co rozejm czy też przystępujemy do 2 etapu: pojedynku? :D

    Gong... start - JAZDA PANOWIE!!

    ;)

  • 34. Data: 2007-08-09 16:44:08
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 16:57
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.twsruhozipkhj4@unk>):

    > Gong... start - JAZDA PANOWIE!!
    > ;)

    Ja proponuję, zgodnie z kodeksem Boziewicza, pojedynek na odbyty konne.
    Choć drugiej strony, jako dwa ślązaki mamy chyba bliżej z G. do tradycji
    niemieckich, więc pewnie kodeks Boziewicza może nas nie obowiązywać....

    W każdym razie, żeby nie być óftopicznym: Czy zakup konia może być KUP? :D

  • 35. Data: 2007-08-09 19:44:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Aug 2007, t...@o...pl wrote:

    > Gong... start - JAZDA PANOWIE!!

    To jedźcie, ja popatrzę, dziś skoczyłem rowerem po mieście tylko "to
    tu to tam" i 47 km mi starczy ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2007-08-09 19:50:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Aug 2007, Wrak Tristana wrote:

    > W każdym razie, żeby nie być óftopicznym: Czy zakup konia może być KUP? :D

    Rzeźny czy hodowlany?
    :>
    ochodowym-od-osob-fizycznych-1_2_31.html

    ..załącznik nr 2 :)

    IMO oczywiście - podpada pod art.24.4, czyli odrębnie.
    Ale ja się nie znam :)

    pzdr, Gotfryd

  • 37. Data: 2007-08-09 20:28:35
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 21:50
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0708092145240.3840@athlon64>):

    > Rzeźny czy hodowlany?

    No pojedynkowy.... :D

  • 38. Data: 2007-08-09 21:10:05
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 22:28:35 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 21:50 (autor Gotfryd
> [...]

    To zależy od tego czy pojedynkujesz się prywatnie, czy też jest to twoje
    źródło dochodów w ramach DG :).

    Ewentualnie możesz prowadzić przedsiębiorstwo pojedynkarskie, w sensie że
    przychodzą do ciebie, wynajmują konie i się pojedynkują.

    p. m.

  • 39. Data: 2007-08-09 21:19:22
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 23:10
    (autor mvoicem
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <p...@g...com>):

    > To zależy od tego czy pojedynkujesz się prywatnie, czy też jest to twoje
    > źródło dochodów w ramach DG :).

    No źródło nie, ale mogę się pojedynkować z konkurencją o klienta :-P
    Poza tym, poza pojedynkami będę nim dojeżdżał do klientów :D

  • 40. Data: 2007-08-09 21:55:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 09 Aug 2007 23:19:22 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 9 sierpnia 2007 23:10 (autor mvoicem
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <p...@g...com>):

    > No źródło nie, ale mogę się pojedynkować z konkurencją o klienta :-P

    No to narzędzie pracy :).

    > Poza tym, poza pojedynkami będę nim dojeżdżał do klientów :D

    Jeżeli chodzi o wyżej wymienione pojedynki, to imho całość do KUP.
    Jeżeli nie (np. pojedynki rozrywkowe), to jakoś podzielić .... może
    kilometrówka?

    Tylko jak określić pojemność silnika konia ;)

    p. m.