  • 11. Data: 2014-07-01 18:51:46
    Temat: Re: podatek belki
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Ty mi powiedz, dlaczego przede wszystkim nie uwzględnia "psucia
    > pieniądza" poprzez inflację.

    Masz rację, z punktu widzenia klienta bank powinien uwzględnić także
    inflację podawaną przez GUS dla danego okresu.

  • 12. Data: 2014-07-01 19:42:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lotadp$lmh$1@dont-email.me>,
    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bo tak zagłosowali ci, których większość wybrała.
    Rozumiem, ze sugerujesz, ze trzeba glosowac na jkm.
    Ale czy on przypadkiem nie jest za likwidacja bankow i trzymanierm
    pieniedzy w skarpecie?
    Jest taki konserwatywny...
    --
    TA

  • 13. Data: 2014-07-01 19:45:50
    Od: hiqi <h...@a...pl>

    On 01.07.2014 19:42, T...@s...in.the.world wrote:

    > Ale czy on przypadkiem nie jest za likwidacja bankow i trzymanierm
    > pieniedzy w skarpecie?

    a cow tym zlego wlasciwie? :)

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)