  • 1. Data: 2002-10-20 18:38:42
    Temat: podatek dochodowy
    Od: "Ant" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Ja już pytałam o to ale może źle sformułowałam?
    Chodzi mi o to, że w znowelizowanej uopdof mają być zmiany odnośnie
    wynagradzania doradców i zarządów. Otóż do tej pory mogli wykazywać koszty
    uzyskania w faktycznie poniesionej wysokości teraz zaś mają być
    zryczałtowane - czy ktoś dokładnie czytał lub wie jakie?
    I druga sprawa odnośnie podatku - prawdopodobnie będą mogli opodatkować
    swoje dochody zryczałtowanym podatkiem?
    Pozdrawiam
    Monika