  • 1. Data: 2002-10-20 12:41:14
    Temat: Pit 5 -> Odliczenia > od naliczonego podatku - PILNE
    Od: Daniel Roziecki <emssik@trex.[nie]wsi.[lubie]edu.[spamu]pl>

    Witam,

    wypelniam sobie wlasnie PITa 5 i wyskoczyl mi maly problemik. W pozycji
    51 wpisuje odliczenia z tytulu skladek na Zdrowotne, problem polega na tym,
    ze przez ostanie 2 miesiace nie mialem zadnych przychodow i tylko koszty.
    Tak sie w zwiazku z tym zlozylo, ze podatek (pozycja 50), mam mniejszy niz
    te wplaty na zdrowotne.
    Jak mam w zwiazku z tym wypelnic pozycje 51? Na picie jest uwaga, ze suma
    odliczen nie moze przekroczyc kwoty z pozycji 50. Czyli - w pozycje 51 mam
    wpisac kwote z pozycji 50? A w nastepnych miesiacach, z powrotem wracac do
    "rzeczywistej" wartosci, wraz ze wzrostem podatku (poz. 50)?

    --
    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)