  • 1. Data: 2002-10-20 09:50:16
    Temat: VAT 12% - co z tym zrobic?
    Od: "John Doe" <j...@d...com>

    Witam!

    Prowadze DG, ostatnio kupowalem jedna rzecz w MM... wracam do biura,
    zerknalem na fakture a tam stawka VAT 12%??
    Czy jest to w ogole mozliwe? Jezeli tak, to jak to zaksiegowac jak wypelnic
    vat-r?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2002-10-20 10:37:47
    Temat: Re: VAT 12% - co z tym zrobic?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik John Doe napisał:
    > Witam!
    >
    > Prowadze DG, ostatnio kupowalem jedna rzecz w MM... wracam do biura,
    > zerknalem na fakture a tam stawka VAT 12%??
    I do w tym dziwnego? Ustawa o PTU przewiduje stawkę 12% dla pewnych
    artykułów - poczytaj art. 51b.

    > Czy jest to w ogole mozliwe? Jezeli tak, to jak to zaksiegowac jak wypelnic
    > vat-r?
    Nie bardzo rozumiem. Księgujesz normalnie. Tak samo jak zakupy ze stawką
    22, 7, 3...

    A po co wypełniasz VAT-r??
    Zresztą co ma zgłoszenie do VAT-u do stawki VAT przy zakupie towaru????

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-20 11:17:48
    Od: "John Doe" <j...@d...com>

> [...]
    > 22, 7, 3...
    > A po co wypełniasz VAT-r??
    > Zresztą co ma zgłoszenie do VAT-u do stawki VAT przy zakupie towaru????

    ups, mialo byc VAT-7 , zamiast vat-r..i tam faktycznie nie ma problemu bo
    mozna sobie wpisac dowolna stawke VAT w C-4.
    no ale dalej mam problem z kasiazka VAT-ewidencja zakupow, gdzie sa tylko
    rubryki VAT 0%, 22% i 7%
    hmmm?

  • 5. Data: 2002-10-20 12:25:11
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "John Doe" <j...@d...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozna sobie wpisac dowolna stawke VAT w C-4.
    > no ale dalej mam problem z kasiazka VAT-ewidencja zakupow, gdzie sa tylko

    Jak Ci do czegos jest potrzebny podzial zakupow wg stawek to dorysuj sobie
    dodatkowa kolumne.

    Karol