  • 11. Data: 2006-04-06 10:02:27
    Temat: Re: podatek od sprzedazy mieszkania...
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Nie, państwo broni się przed legalnym wykorzystywaniem "luk w prawie".
    > Kto rozsądny zakładałby "handel nieruchomościami" jak mógłby zamiast
    > użerania się z jakimiś licencjami, ewidencjami i co tam jeszcze trzeba
    > "kupić dla siebie" nieruchomość i sprzedać ją zaniedługo znajdując
    > innego chętnego ?

    A komu by to do ciężkiej cholery przeszkadzało?
    Płaciłoby się podatek od zysku i tyle...
    Czy wszystko w tym chorym kraju musi być obwarowane koncesjami,
    zezwoleniami, pozwoleniami?

    > A przy okazji "w plecy" dostają wszyscy co kupili jakąś nieruchomość
    > i w krótkim czasie okazuje się ze ich na nią nie stać (czy wprost, czy
    > pośrednio - że brakło im pieniędzy na inne cele, to już bez znaczenia),
    > niestety...

    A przy okazji człowiek, który np. za pracą zmienia często miejsce
    zamieszkania sprzedając jedno mieszkanie i kupując inne, aby uniknąć
    okradzenia przez państwo musi kupować coraz to droższe mieszkania...

    A potem p.osłowie i inni płaczą, jacy to ludzie mało mobilni i nie
    chce im się zmieniać miejsca zamieszkania w poszukiwaniu pracy...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 12. Data: 2006-04-06 22:17:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Apr 2006, Dominik & Co wrote:

    > A komu by to do ciężkiej cholery przeszkadzało?
    > Płaciłoby się podatek od zysku i tyle...
    > Czy wszystko w tym chorym kraju musi być obwarowane koncesjami,
    > zezwoleniami, pozwoleniami?

    To już mnie nie pytaj :)
    Podobno to dla dobra obywateli, a ty się czepiasz ;)
    Cóż, *ktoś* głosował "za".

    > A potem p.osłowie i inni płaczą, jacy to ludzie mało mobilni i nie
    > chce im się zmieniać miejsca zamieszkania w poszukiwaniu pracy...

    A wiesz, całkiem gustowny argument.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)