  • 1. Data: 2010-03-08 18:09:40
    Temat: podatek po sprzedazy mieszkania
    Od: marbad <m...@o...pl>

    Witam,

    Problem podobny do postu Marka z 04 maca tylko w strone podatkowa.

    1. Nabyłem (akt notarialny) w 2002 roku spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu
    mieszkalnego

    2. W roku 2009 (akt notarialny) miała miejsce umowa ustanowienia odrebnej własnosci
    lokalu oraz jego przeniesienia wraz z cząska gruntu pomiedzy Spoldzielnia a mną.

    Jesli w tym lub nastepnym roku sprzedam mieszkanie to czy bede musial
    placic podatek?
    Minelo juz poad 5 lat od zakupu, ale nie minelo 5 lat od ustanowienia
    odrebnej wlasnosci i pytanie czy to ma znaczenie.

    Pozdrawiam
    marbad

  • 2. Data: 2010-03-08 18:20:16
    Temat: Re: podatek po sprzedazy mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marbad wrote:
> [...]
    > Minelo juz poad 5 lat od zakupu, ale nie minelo 5 lat od ustanowienia
    > odrebnej wlasnosci i pytanie czy to ma znaczenie.

    pogooglaj troche,
    widzialem pare artykulów, ze ustanowienie odrebnej wlasnosci to nie jest
    nabycie i liczylby sie rok 2002.
    Jak cos znajdziesz konkretnego to daj znac, bo niedlugo sam bede musial
    szukac. :)