  • 11. Data: 2004-10-20 09:41:43
    Temat: Re: podpis w dokumencie PDF - faktura
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article
    <P...@A...porte
    zjan.zabrze.pl>,

    > On Tue, 19 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    > [...]
    >
    > http://groups.google.pl/groups?as_q=pobudka&as_ugrou
    p=*.podatki&hl=pl

    ???

    --
    pozdrawiam
    Jarek

  • 12. Data: 2004-10-20 10:15:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <j...@g...news.tpi.pl
    >,
    Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> wrote:
    [o podpisach na fakturze]
    > Sprzedawca też nie musi podpisywać?

    Cofam pytanie. Rozporządzenie mam od dawna na dysku :)

  • 13. Data: 2004-10-20 15:46:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 20 Oct 2004, Jarek Spirydowicz wrote:
    [...]
    >+ > >+ Sprzedawca też nie musi podpisywać?
> [...]

    No.... POBUDKA !!! Pół roku już (prawie) nie trzeba a ty śpisz :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (memoriał, KPiR, VAT, ZUS)

  • 14. Data: 2004-10-21 11:12:22
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.61.0410201745330.1332@athlon>,

    > No.... POBUDKA !!! Pół roku już (prawie) nie trzeba a ty śpisz :)

    Nie śpię, ino sądziłem, że to tylko kupujący nie musi. Już doczytane :)