  • 11. Data: 2014-03-13 17:30:01
    Temat: Re: potrącenia PIT
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czy Ty rozumiesz to co napisałeś? pytam z ciekawości...

  • 12. Data: 2014-03-13 21:42:42
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 13 Mar 2014 17:29:02 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Moment, moment.
    > To nie jest deklaracja dotycząca należnych ZALICZEK, lecz dotycząca
    > należnego PODATKU.
    > Co na niej robią kwoty *zapłaconego* podatku (w odróżnieniu od
    > zapłaconych zaliczek)?

    W *tym* wypadku to masz rację. Ale.... Rozliczałeś kiedyś emeryta z
    ulgami?

  • 13. Data: 2014-03-14 11:57:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-13 17:15, witek pisze:

    > tak samo
    > nalezy mi sie zwrot 100 tys.
    > jak robie korekte to ten zwrot uwzgledniam

    Nic nie musisz robić. Kwota podatku czy zwrotu jest przecież ta sama
    i zeznania nie trzeba zmieniać.

    > to ze dostałem tylko 50 oznacza, ze nastepne 50 mi sie jeszzcze nalezy a
    > poniewaz jeszcze ich nie otrzymalem to sobie z miliona potracam
    > wzajemnie i wplacal 950.

    Nadpłaty i niedopłaty podatku nie wymagają korekty.

  • 14. Data: 2014-03-19 01:17:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Mar 2014, jureq wrote:

    > W *tym* wypadku to masz rację. Ale.... Rozliczałeś kiedyś
    > emeryta z ulgami?

    Nie, ale pamiętam, iż emeryt dostaje kwitek który pełni podwójną rolę
    (do wyboru, jako informacja podatkowa - zawierająca RÓWNIEŻ rozliczenie
    zapłaconych podatków - bądź jako deklaracja podatkowa uzupełniona
    o informację o rozliczeniu podatku :))

    pzdr, Gotfryd

  • 15. Data: 2014-03-25 13:53:10
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dlaczego ja jestem zmuszany cały czas do reagowania na wystrzały z tych
    pojebanych tuskowych tyłków... to niesprawiedliwe!

    spawa się wyjaśniła i ponownie zagmatwała,
    wklejam fotos do wglądu:
    http://zsyp.eu/smieci/jabany-PIT.JPG

    co Panowie na to? mam parę pytań, ale niech się Panowie przyjrzą dokładniej
    temu co napisano...

  • 16. Data: 2014-03-26 12:50:05
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    wszyscy się obrazili, no trudno,
    powiem jeszcze, że pytanie które mnie teraz nurtuje to: "ILE mam w końcu
    wpłacić?"...

    jebana europa... co za kibel... szambo, europa...

  • 17. Data: 2014-03-28 23:45:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2014, tusk, donald tusk wrote:

    > wszyscy się obrazili, no trudno,
    > powiem jeszcze, że pytanie które mnie teraz nurtuje to: "ILE mam w końcu
    > wpłacić?"...

    Najwyraźniej trzeba wziąć kalkulator odsetkowy i doliczyć odsetki
    od dnia 7.03.2014
    Odsetki skarbowe jako mniemam (1,5 krotność urzędowych).

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2014-03-29 17:02:10
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    czyli ile?