  • Data: 2008-09-09 18:03:58
    Temat: praca za granica - jak to rozegrac
    Od: "staszek" <w...@s...mcr> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pytanie odnosnie pracy za granica i wlasnej DG.
    Jest dosyc atrakcyjna oferta pracy za granica (w UE). Jednak tamta firma nie
    zatrudnia polakow jako tako, lecz po prostu zleca im prace a pracownik
    wystawia im fakture do zaplaty. Czyli taki pracownik zaklada DG w polsce.
    I teraz pytanie jakie podatki i w jakich ilosciach nalezy oddac naszemu
    wspanialemu panstwu. Pracodawca mowil ze cos okolo 9% trzeba bedzie oddac,
    ale z tego co sie zdazylem zorientowac nie jest tak rozowo i bedzie tego
    sporo wiecej. Dodam ze kwota wynagrodzenia to okolo 12tys miesiecznie.
    chcialbym obliczyc na szybki ile z tej kasy by mi zostalo na reke. Bardzo
    bym prosil o jakies wskazowki jak to rozegrac, czyli jaka to musi byc dg
    itd. jestem kompletnie zielony w tych sprawach.