    From: "Qubeczek" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: przegląd samochodu zaliczany do ST a rejestr VAT
    Date: Tue, 25 Jan 2005 01:25:57 +0100

    Witam!
    Mam już pewne wątpliwości o proszę bardzo o ich rozwianie.
    Kupiłam samochód nie spełniający wzoru Lisaka więc odliczam 50% vat (w
    deklaracji 10000 kwota netto 1100 vat)
    Dodatkowo przed przyjęciem do użytkowania samochód pojechał do przeglądu 100
    + 22 zł vat.
    I teraz rozumiem, że mam prawo do odl. 100% vat od przeglądu, tak?
    No i drugie pytanie, czy koszty przeglądu (które mi podwyższą wartość pocz.
    samochodu) wpisać do rejestru zakupu środków trwałych czy też pozostalych
    zakupów? Rozumiem, że to może mieć później znaczenie gdyby pojawiła się u
    mnie jakaś sprzedaż zwolniona.

    pozdrawiam
    Magdi