  • Data: 2003-03-11 09:06:27
    Temat: przelew z konta a odliczenie czesnego
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrobiłem chyba głupstwo albowiem pożyczyłem od swoich rodziców na ostatni
    semestr swoich studiów i zapłaciłem z ich własnego konta (jestem tylko
    upoważniony do niego) , zawsze płaciłem ze swojego (pracuję) . I coś mi się
    wydaje że gdy będę potrzebował rachunek opłaty za ten semestr dla urzędu
    skarbowego to się dowalą że to nie z mojego konta poszły te pieniądze , co
    teraz zrobić ?
    pozdr
    tomekn