  • 1. Data: 2007-12-12 13:48:13
    Temat: Jak rozliczyć przychód na minusie ?
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    Dostałem od firmy fakturę opiewajaca na -120 pln.
    W które miejscie ksiązki przychodów ją wpisac? I jak ją rozliczyć?
    serdecznosci

    j...@w...pl

  • 2. Data: 2007-12-12 14:53:24
    Temat: Re: Jak rozliczyć przychód na minusie ?
    Od: <s...@a...pl>

    Dziwny temat.... Co to jest przychód na minusie? :)

    > Dostałem od firmy fakturę opiewajaca na -120 pln.

    To zapewne "faktura VAT korekta". Inna mozliwość jakoś mi nie przychodzi do
    głowy.

    > W które miejscie ksiązki przychodów ją wpisac? I jak ją rozliczyć?

    Tak samo jak fakturę VAT, do której jest ta korekta.

  • 3. Data: 2007-12-12 15:41:22
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl>

    witam
    To nie faktura vat, nie jestem vatovcem, to mój przychód na minusie bo tak
    wyszło z działalnosci. Musialem zrealizowac zobowiazania wobec firmy stad
    przychód mam na minusie. Firma w nastepnym miesiacu pobierze tą kwote z
    nastepnego przychodu i bedzie ok. Tylko jak to wpisc do KPR
    serdecznosci
    j...@w...pl

  • 4. Data: 2007-12-12 16:02:55
    Od: "Alex" <d...@p...onet.pl>

    > to mój przychód na minusie bo tak wyszło z działalnosci.

    :) to się nadaje do działu "Najlepsze tłumaczenia..."

  • 5. Data: 2007-12-12 16:25:33
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    > :) to się nadaje do działu "Najlepsze tłumaczenia..."

    Dawaj gdzie chcesz ale przedtem udziel odpowiedzi, jesli sie na tym znasz.
    Jesli nie to zamlicz bo nie popchnełeś sprawy do przodu a się wymądrzasz.
    serdecznosci
    J...@w...pl

  • 6. Data: 2007-12-12 16:44:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J$B w <news:fjp23c$o10$1@news.onet.pl>:

    > Dawaj gdzie chcesz ale przedtem udziel odpowiedzi, jesli sie na tym znasz.

    Ale na wróżbiarstwie to tylko wróżki sie wyznają, więc...?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2007-12-12 18:11:23
    Od: <s...@a...pl>

    > To nie faktura vat, nie jestem vatovcem, to mój przychód na minusie bo

    W PL mamy rachunki wystawiane przez nie-VATowców i rachunki-faktury VAT
    wystawiane przez VATowców. A o czym tu mowa?

    Ja też tego wszystkiego nie łapię....

  • 8. Data: 2007-12-12 19:22:58
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Dec 2007 19:11:23 +0100, s...@a...pl
    napisał(a):

    > W PL mamy rachunki wystawiane przez nie-VATowców i rachunki-faktury VAT
    > wystawiane przez VATowców. A o czym tu mowa?

    A może to ten przypadek, co to niektórzy przedstawiciele handlowi
    samozatrudnieni (tak myślę), co to ich firma za nich wystawia sobie
    rachunki?
    Być może płacą z góry, ludzik się nie wywiązał to wystawili sobie w jego
    imieniu jakiś tam rachunek korygujący przychód? ;>

    I to się nazywa "prowadzenie DG"
    choć może to nie tędy droga?

    > Ja też tego wszystkiego nie łapię....

    ee tam, ściemniasz... ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna

  • 9. Data: 2007-12-12 19:27:21
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl>

    > W PL mamy rachunki wystawiane przez nie-VATowców i rachunki-faktury VAT
    > wystawiane przez VATowców. A o czym tu mowa?
    > Ja też tego wszystkiego nie łapię....

    Ja tez nie łapię. A zapytałem sie jak i gdzie wpisac fakture ,jesli na niej
    mam przychód na minusie i widze ze stworzyłem problem nie rozwiązalny.
    serdecznosci

  • 10. Data: 2007-12-12 19:52:09
    Od: <s...@a...pl>

    > Ja tez nie łapię. A zapytałem sie jak i gdzie wpisac fakture ,jesli na
    > niej mam przychód na minusie i widze ze stworzyłem problem nie
    > rozwiązalny. serdecznosci

    W pierwszym wątku napisałes, że *otrzymałeś fakturę*. W kolejnym że to nie
    faktura, a rachunek. A teraz mówisz, że masz z niej przychód. Nie za bardzo
    rozumiem jak mozesz mieć z *otrzymanego* rachunku *przychód*. Wg mnie to
    jest niemożliwe w polskim systemie podatkowym. Przy fakturze jeszcze bym
    zrozumiał, bo można podpisać odpowiednią umowę i to nabywca wystawia faktury
    VAT. Ale przy rachunkach o czymś takim nie słyszałem. Uważam zatem -
    podobnie jak chyba inni, że coś kręcisz, może niewłaściwie nazywasz.
    Na tą chwilę masz rację - problem jest nierozwiazywalny.