  • 1. Data: 2009-01-29 11:49:58
    Temat: przeliczenie jednostek miary
    Od: "adam" <k...@o...pl>

    Pytanie teoretyczne bo nie mogę znaleźc odpowiednich paragrafów.

    Kupuję na fakturę 1kg. gwoździ , chcę je sprzedawać na sztuki.Po
    przeliczeniu ich wychodzi mi że jest ich X i tak opisuję fakturę zakupową ,
    jak udowodnię US że właśnie było ich tyle?, lub jak US udowodni mi ze było
    ich mniej lub więcej.
    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-01-29 11:54:29
    Temat: Re: przeliczenie jednostek miary
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-01-2009 o 12:49:58 adam <k...@o...pl> napisał(a):

    > Pytanie teoretyczne bo nie moge znale 1/4 c odpowiednich paragrafów.
    >
    > Kupuje na fakture 1kg. gwo 1/4 dzi , chce je sprzedawaae na sztuki.Po
    > przeliczeniu ich wychodzi mi ?e jest ich X i tak opisuje fakture zakupow? ,
    > jak udowodnie US ?e w?a?nie by?o ich tyle?, lub jak US udowodni mi ze by?o
    > ich mniej lub wiecej.

    US powoła biegłego d/s przeliczania kilogramów gwoździ na sztuki,
    wyda na to 10k i wyjdzie że albo robisz ich ostro w bambuko albo
    nic nie udowodnią.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek