  • 21. Data: 2002-05-24 08:46:55
    Temat: Re: pytanie dla siedzących głeboko w pełnej księgowości
    Od: "fiskal" <m...@f...pl>

    > Rachunek podatkowy nie będzie tak wyglądać.
    >
    > Do deklaracji wykażesz:
    >
    > Przychody :0
    > Koszty:0
    >
    > Zwróć uwagę na definicję przychodów z ustawy podatkowej - zmiana stanu
    > produktów nie jest przychodem podatkowym.

    Popieram w całej rozciągłości. Przy braku sprzedaży nie ma przychodu
    podatkowego jak i nie ma kosztu.

    Mariusz Ciesla

    www.fiskal.pl

  • 22. Data: 2002-05-24 09:53:58
    Od: Witold Grabowski <w...@w...pl>

    Dnia 24-05-2002 10:46, Użytkownik fiskal napisał:

    > Popieram w całej rozciągłości. Przy braku sprzedaży nie ma przychodu
    > podatkowego jak i nie ma kosztu.
    >
    > Mariusz Ciesla

    Podałem zły przykład. Jest tak jak napisaliście: zmiana stanu produktów
    do deklaracji podatkowej koryguje koszty uzyskania.
    Podtrzymuję tym niemniej swoje twierdzenie, że korekta w oparciu o ceny
    ewidencyjne z *marżą* zwiąksza wynik do opodatkowania.
    Witold Grabowski

  • 23. Data: 2002-05-24 13:52:15
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Witold Grabowski <w...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > Podałem zły przykład. Jest tak jak napisaliście: zmiana stanu produktów
    > do deklaracji podatkowej koryguje koszty uzyskania.

    A wypowiadałam się tylko na temat tego przykładu:-)

    > Podtrzymuję tym niemniej swoje twierdzenie, że korekta w oparciu o ceny
    > ewidencyjne z *marżą* zwiąksza wynik do opodatkowania.

    Może tak być - w przypadku różnych poziomów sprzedaży w poszczególnych
    miesiącach.
    Przy mniej więcej stałym poziomie sprzedaży - różnice nie będą duże.
    Nie oznacza to jednak, że popieram taki sposób wyceny......

    Orka