  • 1. Data: 2003-01-23 06:19:04
    Temat: złożenie komputera
    Od: "Beata" <b...@b...com>

    Prowadzę KPiR .Chce złożyć komputer , który będzie zaewidencjonowany jako
    koszt firmy (wartość około 2000,00)
    Na stanie magazynowym mam płytę główną , część podzespołów kupię na FV , a
    część posiadam prywatnie (nieudokumentowany zakup).
    Czy takie zaewidencjonowanie będzie prawidłowe :
    1, Wystawiam DW na płytę główną (zmniejszenie w kolumnie zakupy -
    zwiększenie w kolumnie pozostałe wydatki)
    2, Ewidencjonuję FV (pozostałe wydatki)
    3, Piszę oświadczenie o przekazaniu na cele firmy podzespołów komputerowych
    , wyceniając je na kwotę x i wprowadzam DW na pozostałe wydatki.
    4, Żeby w przypadku kontroli z US nie zastanawiać się w jaki sposób
    uzyskałam wartość komputera , wprowadzam go do ewidencji wyposażenia
    zaznaczając jakie dokumenty księgowe składają się na jego wartość.
    Czy takie rozwiązanie będzie prawidłowe ?
    Pozdrawiam Beata