  • 1. Data: 2002-11-14 13:48:26
    Temat: restrukturyzacja - zaległości znane na 30-06 ?
    Od: "Roman" <r...@a...pl>

    Witam,

    czy ktoś przerabiał już następujący temat: zaległości znane na 30-06-2002,
    tzn. komu znane? np. mnie, ale nie Urzędowi Skarbowemu (lub ZUS). Jeśłi ww
    instytucje nie znają zaległości (pominę przyczyny), a teraz poznają to co?
    ja je znałem na 30-06-2002.

    Czy jest to luka do np. zgłoszenia teraz działalności do ZUS i umożenia
    części składek?

    Myślę, że jednak nie, ale czekam może się ktoś ustosunkuje.

    Druga wątpliwość: urząd restrukturyzuje, ale za jakiś czas kontrola
    podatkowa, np 2000 roku i okazuje się, że zobowiązanie wg nich jest większe,
    ale podatek już "zrestrukturyzowano" więc co dopłacamy różnicę + odsetki,
    czy może 15% różnicy :))

    Roman

  • 2. Data: 2002-11-15 22:45:37
    Temat: Re: restrukturyzacja - zaległości znane na 30-06 ?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Roman wrote:

    > zaległości znane na 30-06-2002, tzn. komu znane?
    Znane urzędom i stanowiące zaległość.
    > np. mnie, ale nie Urzędowi Skarbowemu (lub ZUS). Jeśłi ww
    > instytucje nie znają zaległości (pominę przyczyny), a teraz poznają to co?
    > ja je znałem na 30-06-2002.
    No to się módl, żeby nie znaleźli albo płacz i płać, bo abolicja nie
    przeszła.

    > Czy jest to luka do np. zgłoszenia teraz działalności do ZUS i umorzenia
    > części składek?
    Nie. A poza tym niewiele z nowego ZUSu się umarza (to ten na
    przedreformowych zasadach idzie w całości).

> [...]
    > ale podatek już "zrestrukturyzowano" więc co dopłacamy różnicę + odsetki,
    NIe znali całości więc zrestrukturyzowane jest tylko to, o czym US (Zus)
    wiedział.

    --
    Pozdrawiam ___________________________ Piotrek Kumor