  • Data: 2012-07-13 11:43:43
    Temat: rozdawanie pieniedzy na ulicy
    Od: "ja to ja" <j...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Czytałem artykuł o wybrykach jednego z piłkarzy afro-europejskich i
    wymieniono tam także rozdawanie pieniędzy ludziom na ulicy.
    Co w tym jest nielegalnego i zdrożnego, jeśli były jego i legalnie
    zarobione? To raczej na plus, że ktoś chcę się dzielić z innymi.
    Zastanawiam się jakby to wyglądało w Polsce, pewnie skarbówka by się
    przyczepiła że nie odprowadza od tego vatu, a obdarowani powinni zapłacić
    podatek dochodowy czy od darowizny? ;)