    From: "ssuch" <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: rozliczenie podatku za 2005
    Date: Thu, 16 Feb 2006 19:59:19 +0100

    Witam
    Mam kilka pytań odnosnie wyboru sposobu rozliczenia podatku za 2005 rok.

    1. ODLICZENIA WYDATKÓW NA REMONT I MODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO W 2005
    ROKU
    Jeżeli zaznaczę w sekcji C.1 PIT/D pozycje 46 (remont i modernizację
    budynku) i 47 (remont i modernizację instalacji gazowej) pjawia mi się Kwota
    przysługujacego odliczenia w 2005 r.
    Problemu by nie było, gdyby nie fakt, że w 2004 roku wykorzystana została
    juz przysługujaca kwota odliczeń z tytułu remontu i modernizacji budynku
    mieszkalnego, czyli 5670PLN.
    Pojawia mi się pytanie, czy zakup i wykonanie instlacji centralnego
    ogrzewania traktować mogę jako "rtemont i modernizację instalacji gazowej".
    W przypadku zaznaczenie tylko pozycji 46) (remont i modernizacja budynku
    mieszkalnego), kwota, która mogę odliczyć wynosi 0 PLN.

    2. Ktry zestaw PITów powinno wybrać małżeństwo rozliczające się razem i
    chcące odliczyć koszty poniesione na zakup instalacji centralnego
    ogrzewania. Będzie to
    (PIT - 37 + PIT-D), czy
    (PIT-37 + PIT-2K + PIT-D)?

    Bardzo dziękuję za odpowiedzi.