  • 1. Data: 2013-04-21 17:04:33
    Temat: rozliczenie starych faktur
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    1os.DG,KPiR+VAT+UE,
    Rozliczam się kwartalnie i właśnie skończył się kwartał, zapłaciłem VAT i
    zaliczkę pdof, a wczoraj sprzątając samochód znalazłem jeszcze 2 faktury za
    paliwo z marca.
    Czy nic się nie zmieniło w tej kwestii (VAT), że jeśli nie rozliczyłem ich we
    właściwym okresie to mogę to zrobić w jednym z dwóch kolejnych?
    Czy tak samo stosuje się powyższe w kwestii pdof?

    Z góry dziękuję za pomoc
    Piotr

  • 2. Data: 2013-04-21 22:48:52
    Temat: Re: rozliczenie starych faktur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 21 Apr 2013, Piotr wrote:

    > Czy nic się nie zmieniło w tej kwestii (VAT), że jeśli nie rozliczyłem ich we
    > właściwym okresie to mogę to zrobić w jednym z dwóch kolejnych?

    AFAIK nic.

    > Czy tak samo stosuje się powyższe w kwestii pdof?

    Nie "tak samo" ale "w tym przypadku tak" :)
    PDoOF rozlicza się rocznie, a okresowo płaci jedynie zaliczki, więc o ile
    można koszty co do których nie ma restrykcji ująć później, to we właściwym
    roku, nie okres zaliczkowy stanowi kryterium.

    pzdr, Gotfryd