  • Data: 2008-10-20 18:35:52
    Temat: rozliczenie wspolmalzonkow a limit podatkowy
    Od: "Wiktor Czarodziej" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Znalazlem na stronie
    http://www.twoja-firma.pl/artykuly/764,pit-2009-nowe
    -skale-podatkowe-kto-zyska-a-kto-straci,3.html
    informacje o progach do rozliczenia sie z podatku.
    Jako ze od tego roku moge rozliczac sie po raz pierwszy malzonka mam kilka pytan:

    1) czy juz za 2008 bedzie sie mozna rozliczac stawkami 18/32
    2) czy limit progu podatkowego dotyczy jednej osoby czy tez w przypadku
    rozliczenia sie wraz z malzonkiem limit ulega podwojeniu (ja+zona=2x44490)
    3) co tak naprawde daje nam rozliczenie wspolne, sporo osob sobie chwali ale
    nie jestem w stanie powiedziec nic konkretnego

    Pozdrawiam
    Marcin