  • 1. Data: 2009-08-14 10:02:14
    Temat: siedziba a biuro
    Od: mk <marcinkal@_bez_spamu_mkintegrator_del_.pl>

    Witam

    Prowadzę jednoosobową DG zarejestrowaną pod adresem domowym.
    Od września otwieram biuro gdzie będą dokumenty, sprzedaż towarów, kasa
    fiskalna, rozmowy z klientami. Jednocześnie będę też prowadził serwis w
    siedzibie klientów na terytorium RP.

    Moje pytanie, gdzie i co muszę z danych adresowych pozmieniać?

    Wydaje mi się, że:
    1. REGON - miejsce prowadzenia działalności
    2. US - kasa fiskalna i miejsce prowadzenia działalności oraz
    przechowywania dokumentów,
    3. Bank - ?
    4. Pieczątka - ?
    5. UM - wpis do ewidencji

    gdzieś jeszcze?

    dzięki

    pozdr.
    mk

  • 2. Data: 2009-08-14 15:58:52
    Temat: Re: siedziba a biuro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Aug 2009, mk wrote:

> [...]
    > siedzibie klientów na terytorium RP.
    >
    > Moje pytanie, gdzie i co muszę z danych adresowych pozmieniać?

    [...]
    > 4. Pieczątka - ?

    IMO bez znaczenia.
    Skasowany został ostatni przepis określający co ma być na pieczątce
    (do niedawna jedyną obowiązkową pozycją był REGON), IMO jedyne
    czego trzeba się trzymać, to niepodawanie informacji fałszywych.
    O ile na pieczątce ów adres nie był opisany jako "adres biura"
    (które się przenosi), to IMO nie ma konieczności zmiany.
    To że jak mniemam zmiana jest pożądana i wskazana, to inna
    sprawa :)

    > gdzieś jeszcze?

    Brak pomysłu :)

    pzdr, Gotfryd