  • 11. Data: 2010-04-28 17:25:39
    Temat: Re: skł. zdrowotna i początki działalności
    Od: jarandy <j...@o...pl>

    Dlaczego 86% a nie 100%?

  • 12. Data: 2010-04-28 17:33:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "jarandy" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego 86% a nie 100%?

    Bo odliczasz 7,75% podstawy a placisz 9%.
    7,75/9 = 86,(1)%

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2010-04-28 22:53:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2010, SDD wrote:

    > Jesli masz dochody z etatu, to ponad 86% z tej kwoty zwraca Ci w rozliczeniu
    > rocznym urzad skarbowy.

    Dla porządku wypada pamiętać, że owe brakujące niecałe 14% to są
    pieniądze *po opodatkowaniu* (bo nieodliczalna składka nie jest KUP),
    więc de facto 14%*(1+18%) albo i więcej :)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-05-07 19:04:19
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > i zamrozisz tez swa kase w ten spsob niestety na jakis czas)
    > Wiec problem nie jest jakis bardzo duzy.

    Dzięki, nie pomyślałem o tym bo zakładałem podatek liniowy z powodu płacenia 32%
    na etacie a o ile się nie mylę musiałbym bym się w dg rozliczać na zasadach
    ogólnych
    Przemyślę temat i dzięki wszystkim za pomoc

  • 15. Data: 2010-05-10 21:56:45
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > zasadach
    > ogólnych
    > Przemyślę temat i dzięki wszystkim za pomoc

    Na odliczanie skladki z dzialalnosci od dochodow z etatu nie ma wplywu forma
    opodatkowana tej dzialalnosci

    Pozdrawiam
    SDD